RSS

~study,study....~

Dngan nama Allah yg Maha Pemurah lagi Maha Penyayang..

Esok adalah hari raya aidiladha..tapi ana..masih di UNISEL, hampir 60% hostel UNISEL,tidak berpenghuni.Kebanyakkan warga UNISEL balik beraya di kampung halaman masing-masing. Erm..bila ana terpandang bas yang sedang menunggu penumpang..tiba-tiba terdetik dihati ana untuk balik rumah kakak ana..tapi memandangkan kakak ana masih berada di Raub,ana cancel untuk balik Seremban.

Ana tetapkan tekad dihati untuk beraya di UNISEL,walaupun hati meronta-ronta untuk balik..cukup kalau setakat gi rumah kakak.Malam ini,baru kakak ana bertolak dari Raub...jadi apa-apa pun,ana kena beraya di UNISEL,memandangkan paper final ana yg terlalu hampir.Ana perlu buat persediaan untuk final..

InsyaAllah,yang paling penting..walaupun ana tak beraya disamping family ,ana dapat beribadat pad Allah..itu adalah hadiah yg terbaik buat ana pada malam hari raya aidiladha.Thank you Allah swt.

Dan juga,esok pagi raya,ana dapat pergi solat sunat hari raya aidiladha..insyaAllah..Alhamdullilah,ana berkesempatan buat ibadat yg tidak bekesempatan untuk dilakukan tahun2 sebelum ini. 

-SElamAT hARI RAya aidilADha wat semua-




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pages