RSS

~Qhalifah Travel~ Melihat dunia

Assalamu'alaikum

Alhamdullilah, saya telah tamat belajar selepas bertungkus-lumus selama 3 tahun.. cuma tinggal praktikal berbaki 3 bulan. Doakan moga semuanya berjalan dengan baik dan saya dapat tamat belajar dengan pencapaian yang saya impikan.

Atas permintaan seorang kakak, agar publish Qhalifah Travel di dalam blog ini, jadi dengan rasa senang hati, saya masukkan beberapa gambar yang saya peroleh dalam page Qhalifah travel. Sesiapa yang nak pergi melancong, mempunyai duit lebih, tidak salah. Melihat keindahan ciptaan Allah swt, tinggalan zaman dulu.. Moga perginya kita dalam rahmat Allah swt dan banyak ibrah yang kita perolehi.

Dan apakah mereka tidak berjalan di muka bumi, lalu melihat bagaimana kesudahan orang-orang yang sebelum mereka, sedangkan orang-orang itu adalah lebih besar kekuatannya dari mereka? Dan tiada sesuatupun yang dapat melemahkan Allah baik di langit maupun di bumi. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui lagi Maha Kuasa. (Faathir; ayat 44)





Yang ni utk pakej umrah:

"PAKEJ UMRAH 2013/1434H"



Harga:
RM4990 (Quad Room)
RM5490 (Triple Room)
RM5990 (Double Room)

Tarikh:
1) 7-18 Jun 2013
2) 14-25Jun 2013
3) 21Jun-02Jul 2013
4) 28Jun-09 Jul 2013




Yang ni pakej ke Turki:
Tour to Glorious Turkey!!!!! 8D7N~Istanbul-Canakkale-Kusadasi-Pamukkale-Cappadocia-Ankara-Istanbul~ package ground rm2800. Min 10 pax. ~Flight: MAS/Turkish Airline~


Yang ni pakej ke India:
Mengembara ke 3 bandar di India (Delhi-Agra-Jaipur) 5H4M, sudah pasti ke Taj Mahal menyaksikan sendiri pesona makam yang melambangkan cinta agung Raja Moghul, Shah Jahan ke atas isteri tercintanya, Mumtaz Mahal. Setiap inci ukiran, reka bentuk serta hamparan perhiasan menyaksikan ketinggian mutu pertukangan serta tamadun bangsa Mongul yang memerintah Agra suatu ketika dulu. Juga 1000 warna warni kehidupan dapat dilihat dan dirasai sendiri. Hanya rm1500 ground package!!!


Ini beberapa pakej yang disediakan. Untuk melihat lebih banyak pakej yang disediakan, boleh pergi ke website and facebook Qhalifah Travel.
Jika yang berminat, boleh click link di bawah:
Qhalifah Travel facebook




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

1 comments:

Unknown said...

Terima kasih adik..diatas usaha promosi ni..shbt2 semua nak pegi melancong dgn harga berpatutan bole contact sy di Qhalifah Travel page/website ;)

Post a Comment

Pages