RSS

~Penulisan~


Bismillahirahmanirrahim

Assalamu’alaikum. Sudah agak lama tidak menulis,terasa rindu untuk melakarkan ayat-ayat buat sahabat-sahabat di luar sana. Terasa kagum apabila melihat penulis-penulis yang tidak rasa penat dan lelah dalam memerah idea untuk menulis novel-novel dan buku islamik. 

Setiap kali, saya ingin memulakan penulisan, saya akan terbayang,bagusnya jika saya berada di tempat yang menenangkan yang dapat memberi 1001 idea kepada penulisan seperti pantai, kawasan air terjun, kawasan dikelilingi pemandangan dan sebagainya.

InsyaAllah,saya takkan tinggalkan dunia penulisan ini kerana ini lah salah satu usaha dakwah yg dapat saya lakukan. Saya Cuma insan yang masih dalam proses belajar dan memperbaiki diri kea rah yang lebih baik dan semoga sedikit perkongsian yang tak seberapa ini dapat menjadi amalan saya di akhir sana dan alam kubur.

Doakan saya, agar terus menjadi penulis dalam perkongsian ilmu dengansahabat-sahabat di luar sana.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pages