RSS

~SalAM PERkenalan buat KEdua kalinya~

ASSAlamu'AIKUM..

Ini adalah blog ke2 ana ..Susah rupanya nak update dan edit blog supaya jadi cantik dan berseri-seri. :)ana edit sedikit sahaja dah mengambil masa beberapa jam..memang memakan masa betul.Ana harap dengan kehadiran blog ini,dapat memeriahkan blog-blog yg sedia ada dalam web :)

Ana tak pandai sangat untuk berkata-kata dan menyedapkan ayat-ayat tapi ana akan cuba memuatkan blog ini dengan perkara-perkara yg berfaedah agar kita semua mendapat manfaatnya :)

Ana ta'ruf sedikit tentang diri ana dan latar belakang pendidikan.Ana berasal dari Kelantan,sekarang masih menuntut di salah satu Institusi pengajian tinggi di malaysia.Sebelum ini,ana menuntut di UPM dalam bidang bacelor sains(bioteknologi) tapi memang sudah ditakdirkan pada pertengahan tahun 2010,ana mengambil keputusan untuk belajar semula bagi 'second degree' dalam bidang ijazah sarjana muda bioteknologi industri.memang minat betul ana dengan bioteknologi ni..'second degree' pun,masih dalam bidang bioteknologi..tu lah,yg orang kata "tak kenal,maka tak cinta" ..hihihuhuhu..memang ana dah 'cinta' betul dengan bioteknologi ni..cinta dunia.huhuhuhu..

Ana anak kedua dari dua orang..anak bongsu lah ni,tapi tak bongsu sangat pun. :)ana kalau bersama-sama dengan sahabat-sahabt,ana anggap mereka macam adik beradik ana,nak wat macam mana sebab adik beradik ana memang tak ramai..kakak ana dah kahwin,anak 2 orang..dah tinggal ana seorang lagi yang masih single...lagi2 lah,selalu duk seorang diri je..'nasib badan'.takkan lah kakak ana nak tunggu ana kahwin,baru dia nak kahwin kan..huhuhu.. :) untung juga,dia kahwin awal,dapat lah ana anak saudara...

Ni dah mengarut..sorry ye,sahabt-sahabt.ok lah,rasanya setakat ni,ta'ruf dari ana..insyaallah,ana akan cuba selalu update blog ana,agar ia tak kosong dan sentiasa ada pengisian.. :)

...SAlam RamadHAN..
~YummIE~


 

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment

Pages